Főoldal

Szerezzen több feliratkozót, vevőt, bevételt!
Elemezze webáruházát, és hozzon mostantól adatvezérelt üzleti döntéseket!

Webáruház Analitika

Ismerje meg webáruháza gyenge pontjait, és tegye hatékonyabbá még ma!
Kedvezményes áron:
19.900 Ft + áfa helyett most
9.900 Ft + áfa
Kedvezmény lejárata:
 

Mit ígér Önnek a Webáruház Analitika tudáscsomag?

Adatokból információkat
Információkból jobb üzleti döntéseket
Jobb döntésekből több bevételt
Profi Google Analytics ismeretet

A Google ingyenes elemző szoftverét egyre több webáruház használja az adatok mérésére, ám a felmérések alapján a webáruház tulajdonosok csak igen csekély hányada foglalkozik napi/heti szinten az adatok elemzésével. Ennek elsődleges oka pedig az, hogy nehéz eligazodni a rengeteg menüpont és adat között.

Mi segítünk Önnek eligazodni az Analytics útvesztőjében, hogy 100%-ban kiaknázhassa az eszközben rejlő lehetőségeket.

 
 
Megismerheti webáruháza legfontosabb mutatóit

Egy webáruház hatékonyságának legfontosabb fokmérője a konverziós képessége, azaz, hogy adott számú látogatóból hány vásárlást generál. Sajnos a hazai webáruház tulajdonosok többsége nincs tisztában webáruháza konverziós rátájával, holott ez csak egyetlen adat, a több tucat kulcsmutatóból.

Ezek ismerete pedig elengedhetetlen, ha növelni szeretnénk az áruház hatékonyságát.

 
 
Válaszokat a legfontosabb kérdéseire

Melyik a legeredményesebb marketing eszközöm? Mennyi bevételt hozott a legutóbbi kampányom? Kik a legjobb vevőim? Milyen útvonalat járnak be a látogatóim? Jól működik a pénztár folyamat? … és még sorolhatnánk.

Ezek mind-mind olyan kérdések, melyekre ott a válasz a webáruház analitikájában, csak a megfelelő helyen kell keresni őket.

 
 
Közel 10 éves webáruházas tapasztalatot

Közel 10 éve foglalkozunk webáruház készítésével, és ez idő alatt több száz webáruház adatait volt szerencsénk elemezni kezdve a legkisebbektől egészen a piacvezető hazai webáruházakig, vagy a dollármilliós amerikai webshopokig.

 
 

Mit tartalmaz a Webáruház Analitika tudáscsomag?

A tudásanyagban 6 fejezeten keresztül foglalkozunk a webáruházak
legfontosabb adataival, és a Google Analytics bemutatásával.
Google Analytics - Az alapok

Ismerje meg a világ jelenleg legnépszerűbb elemző szoftverének működését!

  • Az adatok szerepe az üzleti életben
  • Az Analytics mérési rendszerének bemutatása
  • A felhasználói felület megismerése
  • Mi is az a Universal Analytics, vagy az Enhanced Ecommerce?
Ügyfélszerzés – Milyen forrásból érkeznek a látogatóim?

A Google keresője, AdWords és Facebook hirdetések, hírlevelek stb. - mégis melyikre érdemes pénzt és időt áldozni, melyik térül meg a legjobban? Egy webáruház tulajdonos számára ez az információ kulcsfontosságú. 

  • Hogyan elemezzük forgalmi forrásaink hatékonyságát?
  • Mi az az URL Builder Tool, és hogyan hasznosíthatja egy átlagos webshop?
Közönség – Ismerje meg a vevőit!

Az Ön webáruháza is „mindenkire lő”? Fedezze fel a perszónák és a célorientált tervezés előnyeit!

  • Kikből lesznek a legnagyobb valószínűséggel vásárlók?
  • Hogyan hasznosítsuk a demográfiai és geográfiai adatokat?
  • Hogyan érdemes szegmentálni látogatóinkat?
  • Derítse ki mennyit ér Önnek egy új vagy visszatérő látogató!
Viselkedés – avagy hogyan látják mások az Ön webáruházát?

Különböző felhasználók különböző módon használják az Ön webáruházát (feltéve ha egyáltalán tudják). Derítse ki, hány megrendelést veszít pusztán csak amiatt, mert a töbiek mást látnak a monitorukon, mint amit Ön szeretne.

  • Melyek a legjobban / leggyengébben teljesítő oldalaink?
  • Hányan hagyják félbe a vásárlási folyamatot?
  • Hogyan viselkedik egy tipikus látogató, mire keres rá, menyi időt tölt nálunk, hány oldalt néz meg, stb.?
E-kereskedelmi adatok a Google Analyticsban

Konverziók és célok, ebben rejlik az Analytics igazi ereje. Azaz már nem csupán az oldalmegtekintéseket elemezzük, hanem mostantól mindent forintokban és célteljesülésekben mérünk.

  • Milyen céljaink lehetnek a vásárlás mellett, amit érdemes külön mérni?
  • Melyek a legsikeresebb termékeink, a legjobb kategóriáink?
  • Milyen újdonságokat kínál a Továbbfejlesztett e-kereskedelem?
Adatokból következtetések

Az egyik legnehezebb feladat, hogy az előttünk álló adatáradatból kihámozzuk a számunkra leghasznosabb mutatókat, hogy azok alapján jó döntéseket hozzunk, és több bevételre tegyünk szert - hiszen végső soron ezért csináljuk az egészet.

  • Melyek egy webáruház legfontosabb kulcsmutatói?
  • Hogyan elemezzük a különböző adatokat, időszakokat?
A webáruház analitika tudáscsomag ára:
19.900 Ft + Áfa

A szerzőről

Balázs a Magyar Telekom webelemző és optimalizációs szakértője, több mint 8 éve foglalkozik az e-kereskedelemmel. Tapasztalt trénerként rendszeresen tart előadásokat Magyarországon és külföldön egyaránt. Nevéhez fűződik a Universal Analytics és az Enhanced Ecommerce implementálása a teljes Deutsche Telekom Csoportban, a Magyar Telekom online felületének adatvezérelt átalakítása, valamint az AB tesztek és a perszonalizáció bevezetése.

A multinacionális szféra előtt több évig foglalkozott kisebb-nagyobb webáruházak tervezésével és fejlesztés támogatásával. Szakmai tapasztalatát felhasználva írta meg a Webáruház Analitika tudáscsomagot.

100% Pénzvisszafizetési garancia

Hiszünk abban, hogy a tudáscsomag a legjobb, leghasznosabb információkat tartalmazza, és hogy minden e-kereskedőnek ismernie kell a benne lévő információkat. Ezért ha megrendeli a Webáruház Analitika tudáscsomagot és úgy érzi, hogy nem érte meg az árát, úgy a vételárat 100%-osan visszafizetjük!

 

Gyakran Ismételt Kérdések

  • Mikor és milyen formában kapom meg a tudáscsomagot?
    A Webáruház Analitika anyagot PDF formátumban kapja meg, amelyeket a pénz beérkezésekor fogunk Önnek elküldeni, a rendelés során megadott email címre.
  • Hova fordulhatok segítségért kérdés vagy probléma esetén?
    Írjon nekünk a Kapcsolat oldalon vagy az info@webaruhazanalitika.hu email címre. Ügyfélszolgálatunk készségesen várja kérdéseit.